Гофрований папір. Особливості застосування.

Тема: Гофрований папір. Особливості застосування.
            Практична робота. Виготовлення квітів з гофрованого паперу
Мета: Розширювати знання учнів про гофрований папір та особливості його застосування.Удосконалювати навички роботи з папером, вчити виготовляти квіти з гофрованого паперу.Закріплювати навички безпечної роботи з ножицями.Розвивати естетичні смаки, творчі здібності учнів. Виховувати почуття дружби,взаємодопомоги.


Обладнаннягофрований папір,ножиці,нитки, компютер, технологічні картки, інструктажі з безпеки праці.

Хід заняття

І.Організаційний момент.
Віршоване привітання
Ось дзвінок нам дав сигнал,
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо,
Заняття починаймо!

 Девіз заняття:
Ми працю любимо, що в творчість перейшла.
Під цим девізом ми будемо сьогодні працювати.
ІІ. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності Бесіда:
1.Чидоводилось вам самостійно складати букет з квітів?                                        2.Як ви думаєте, з чого можна виготовити квіти?                                               3.Які інструменти та матеріали вам потрібні для цього? 
  Час від часу з'являється привід, який передбачає вручення букета рідним або близьким. Однак цілком допустимо виготовити оригінальну композицію самостійно.Таке незвичайне привітання надовго залишиться в пам'яті винуватця свята, а букет  може стояти і радувати свого власника досить довго. Тому, сьогодні ми ознайомимось  з інструментами та матеріалами, що застосовуються для виготовлення букетів, повторимо правила безпечної праці і санітарно-гігієнічні вимоги під час виконання роботи,  навчимося вибирати матеріали для створення букету та самостійно робити квіти з гофрованого папіру.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
  1.Гофрований папір — матеріал, який використовується в рукоділля, при створенні упаковок і у виробництві картону. Існують різні види гофрованого паперу, що розрізняються по товщині, кольором, фактурі. З’явився він не так давно, але зараз використовується дуже широко. Прийнято вважати, що цей папір був винайдений у Великобританії в 1856 році, там його застосовували як підкладку для капелюхів. Може бути абсолютно будь-яких кольорів і фактур, так як паперова промисловість випускає величезний асортимент цього продукту. Є різні сорти зжатого паперу, цей показник залежить від розміру гофри.
 Застосування гофрованого паперу
Гофрований папір використовується для створення:

• декоративних букетів, гірлянд, композицій;
• подарункової упаковки;
• виробничої упаковки;
• наповнювачів для коробок і сумок;
• декоративних елементів у приміщеннях;
• носіїв реклами різного характеру.
 2.Розповідь про значення квітів у житті людини.

  Багата і прекрасна природа нашої України. Річки ,озера, неоглядні степові простори і гірські вершини, дрімучі непрохідні ліси і створені руками людини сади й парки. І не можна всього цього уявити без квітів - окраси рідної природи.
   Квіти супроводжують нас усе життя: зустрічають при народженні,

втішають у старості, приносять радість на весіллях,днях народження і святах.
  Квіти – це море барв,відтінків,ніжних ароматів,але вони швидко в’януть.

А так хочеться,щоб квіти завжди милували око своєю красою. Для того, щоб зупинити цю «прекрасну мить»,люди почали виготовляти штучні квіти.
- З чого можна виготовляти штучні квіти?

Сьогодні ми з вами будемо виготовляти квіти з гофрованого паперу, 
будемо удосконалювати навички роботи з папером, закріпимо 
навички безпечної роботи з ножицями. Я вірю, що кожен під час виконання
роботи проявить творчість, зможе дружно працювати.


-А яку квітку ми будемо виготовляти, ви дізнаєтесь,розгадавши кросворд.

1. Кросворд
Осіння квітка сукню вділа
рожеву, синю, ніжно-білу.
Стоїть, неначе їжачок, у неї сотні пелюсток.(Айстра)

Я на сонце дуже схожа -
Золотиста, ніжна, гожа.
Я щоранку розквітаю,
Промінцями всіх вітаю.
Відгадати всім не важко.
Що за квітка я?(Ромашка)

На просторах поля золотого
Сині зірочки тремтять.
Мов шматочки неба голубого,
Виграють, виблискують, горять.(Волошки)

Одяглась у біле плаття,
примостилась на лататті,
задивилася у воду
на свою дівочу вроду. (Лілія) 

Дзвіночки-перлинки на ніжці тоненькій
Такі запашні і тендітні такі.
В широкому листі, немов у гіллі
Ховають від сонця голівки свої.(Конвалії) 

Я перший розцвітаю серед гаю
І білий, наче сніг, я колір маю.
Хто я? Відгадайте!
Ви мене не ображайте,
Не зривайте, не топчіть.
Хочу довго-довго жить.
То хто ж я? (Підсніжник)

Стебельце — шорстка драбинка,
У середині чорна вуглинка,
Пелюстки блискучі, як лак.
Це квітує... (мак). 

- А яку ж квітку ми з вами будемо виготовляти сьогодні, ви дізнаєтесь,якщо відгадаєте  ось цю загадку.
Я квітка чарівна, чудова, незвичайна -
Відтінків, форм і різних кольорів,
Червона, біла, голуба і чайна,
Ну хто б всі кольори перелічив!
Але колючки завжди виставляю —
Це захисна реакція моя,
Так пелюстки тендітні захищаю,
Так честь і ніжність захищаю я.
-Хто це діти? (троянда).
 

 Розповідь вчителя.
Троянда вважається царицею квітів. Її любили,перед нею схилялись,її оспівували з давніх-давен письменники,поети,музиканти і художники. Про неї створено багато переказів і легенд. Одну з них я вам розповім.

 Легенда про троянду.
« Одного разу до Бога з’явилися всі діти Природи з проханням призначити над ними нового володаря замість сонливого лотоса,який,хоч і був дуже гарний,але весь час спав.Тоді Бог призначив правителем квітів білу троянду з гострими шипами,що оберігали її.
     Коли соловейко побачив цю чарівну царицю квітів,то був так заворожений її красою,що притис троянду до своїх грудей… Але гострі шипи, мов кинджали ,вп’ялися йому в серце , і яскраво-червона кров бризнула на ніжні пелюстки дивовижної квітки…Так з’явилися червоні троянди.»
     За красою квітки, багатством барв і відтінків, чудовим ароматом троянда не має собі рівних.


Давайте подивимось , які бувають троянди. Перегляд презентації .
Фізкультхвилинка.
Зупиняємо заняття - робимо зарядку.
Руки вгору, руки вниз
Все в нас по порядку
Руки в боки - нахиляйся,
Наче маятник - хитайся.
За хвилинку відпочили

    З давніх-давен люди дарують одне одному троянди, вкладаючи в букети таємні послання, залежно від кольору, і більше того, із троянд складають цілі листи, що іноді красномовніші від усіх слів.

Червона троянда вважається символом земного світу. Вона символізує глибоку любов і повагу .
Білі троянди в усі часи були символом чистоти. Найчастіше саме білі троянди дарують на честь щирої любові, такої ж чистої, як перший сніг. Біла троянда є символом вічного кохання, більш чистого, сильного і міцного, ніж всі земні почуття. Ось чому букети з білих троянд традиційно дарують на весілля.


Рожеві троянди висловлюють подяку та гордість, симпатію і солодкі думки, ніжні емоції і почуття захоплення. Рожеві троянди часто символізують початок нових відносин.
Жовті троянди колись символізували втрату почуттів, розлуку і навіть
розрив стосунків, але у наш час їх дарують з побажанням благополуччя та щастя.
Символікою овіяні й окремі частини троянди: її зелень-це радість,колючки-печаль,квітка-слава,бутон-символ нескінченості.

2.«Асоціативний кущ»

  • Які слова пов’язуються зі словом квітка?

                    Ніжна                  гарна                        духмяна

        Троянда


             ароматна                     велика                 незвичайна

 ІV. Планування наступних трудових дій.

- Діти, ми багато цікавого дізналися про троянду. Давайте з вами перейдемо до практичної роботи.
 1.Повторення загальних правил.
1.Роботу розпочинай після дозволу вчителя.
2.Інструмент використовуй за призначенням,не працюй несправним і тупим інструментом.
3.Під час роботи не відволікайся на сторонні справи,не розмовляй,будь зосередженим.
4. У процесі роботи дотримуйся порядку на робочому місці,а після роботи акуратно прибери його.
2.Повторення правил техніки безпеки з ножицями.
Гра «Закінчи речення»
1.Зберігай ножиці в ……(зазначеному місці)

2.Не працюй ….. ножицями.(тупими)
3.Не тримай ножиці лезами….(вгору)
4.Не залишай ножиці з ….(відкритими лезами)
5..Не підходь до товариша під час роботи з ….(ножицями)
6.Передавай товаришеві закриті ножиці ….(кільцями вперед)

V. Практичне виготовлення виробу. Контроль роботи учнів.

VI.  Аналіз робіт. Складання букету.


VІІ. Підсумок заняття. Гра «Коло побажань»

Немає коментарів:

Дописати коментар